چرا کسب و کار آنلاین و  پیج اینستاگرام من رشد نمیکند و فروش ندارد؟

چرا من فروش ندارم؟چرا پیجم رشد نمیکند؟چرا کسی به من اعتماد نمیکند؟چرا فالورهایم افزایش پیدا نمیکند؟چرا کسی از من نمیخرد؟چرا کسب و کار مشابه من پیشرفت میکند ولی من نه؟

اگر شما هم وارد فضای کسب و کار آنلاین شدید و از طریق پیج اینستاگرام یه بیزینس کوچ خانگی را راه انداختید و این رشته سوالها مدام در ذهن شما تکرار میشود پس باید دنبال راه حلی باشید! 

باید راز و رمزهای داشتن یک کسب و کار موفق را بدانید.

هر یک از مباحث زیر سرفصلهای یک علم جدا و تکمیلی است که ما اینجا به بخشی از هرکدام میرسیم:

در مقالات قبلی به بیش از ۳۰مورد از کسب و کارهای با سرمایه کم پرداختیم بعد ازینکه ایده کسب و کار آنلاین و خانگی خود را یافتید و اجرایی کردید ولی باز به موفقیت چندانی نرسید میدانید چرا؟

بدون صفر تومن سرمایه چطور کسب درآمد کنم؟

با سرمایه ای کمتر از 10 میلیون تومان چه کسب و کاری میتوانم راه اندازی کنم و کسب درآمد کنم؟

 

1- کسب و کار خود را دقیقا نمیشناسید.

شما قرار است دقیقا چه محصول یا خدماتی بفروشید؟ در چه حوزه ای میخواهید کار کنید؟چقدر رقبای خود را میشناسید؟رقبا چقدر در کار خود موفق هستند؟نقاط قوت و ضعف رقبا چیست؟ اگر فقط هدفتان کسب درآمد بدون شناخت خود و کسب و کار خود باشد به مراحل بعدی نخواهید رسید.

 

2-به ندای درونتان گوش نمیدهید.

برای شروع و موفقیت در کسب و کار آنلاین خود در مسیری گام بردارید که با تمام وجود به آن علاقه داشته باشید پس حتما به علایق و توانایی ها و تخصص خود نگاه کنید و به صدای درونتان گوش کنید.چه کار و فعالیتی نیازهای وجودی شمارو جواب میدهد؟

 

3- مخاطب هدف خود را نمیشناسید.

مشتری شما از چه قشری است؟چندساله است؟دغدغه و مشکل اصلی اش چیست؟چطور مشکلش حل میشود؟

باید بر اساس شناخت مخاطب تولید محتوا کنید.به همه اقشار جامعه قرار نیست بفروشید.

 

4-تولید محتوای ارزشمند ندارید.

در کسب و کارهای آنلاین محتوا حرف اول را میزند با محتوای متمایز میتوانید تفاوت ها و مزیت های محصولتان را به درستی به مشتری نشان دهید.شما با محتوای قوی و چالشی میتوانید با مشتریان تعامل داشته باشید و نظرشان را جلب کنید.حتما درین راستا به ابزارهای تولید محتوای حرفه ای نیز مسلط گردید.

با این 7 ایده هیچوقت محتوا برای تولید کم نمیاری

5-برندسازی نمیکنید.

برای کسب و کار خانگی و آنلاین خود نام و لوگو و شعار مختص خود طراحی کنید و به برند خود هویت و احساس و صدایی متمایز ببخشید. توجه کنید برند خود محصول یا خدمات نیست بلکه توقع مشتری از محصول است.

 

6-به تبلیغات و بازاریابی توجه نمیکنید.

باید برای تبلیغات و شناساندن خود به مخاطب هزینه کنید.هرچقدر تخصصی و حرفه ای و هدفمند باشید باید خود را به مشتری جدید معرفی کنید و دنبال انواع روش های تبلیغ و افزایش فالور باشید.

 

7-ترفندهای فروش را نمیدانید.

شما میبایست به حوزه اینستاگرام مارکتینگ آشنایی داشته باشید تا احساس نیاز در مشتری را بوجود آورده و متقاعدش کنید که به محصول شما نیاز دارد و با اخلاق خوب و حوصله یک فروشنده واقعی باشید.

شما فقط محصول نمیفروشید بلکه می بایست مزیت و ارزش محصولتان را بفروشید.

 

8-اعتماد مشتری را جلب نمیکنید.

در فضای آنلاین مشتری شما را نمی بیند و به محصول از نزدیک دسترسی ندارد پس چطور به شما اعتماد کند؟شما باید این اطمینان را به او بدهید که یک فروشنده واقعی و کاربلد هستید و فقط قصدتان فروش و کسب درآمد نیست بلکه با بوجود آوردن حس صمیمیت و دوستی و ارایه مشاوره اعتمادش را جلب میکنید.

 

9-مشتری های قبلی را فراموش میکنید.

هزینه ای که برای حفظ مشتریان قبلی میدهید بسیار کمتر از جذب مشتری جدید است پس مشتریان قدیمی خود با ارایه گیفت و پاداش و خدمات جدیدتری برای همیشه حفظ کنید.

 

10-شما زود ناامید میشوید و استمرار ندارید.

انتظار نداشته باشید به سرعت به نتیجه برسید باید در مسیر موفقیت و رشد کسب و کار خود زمان صرف کنید و مطالعه کنید و دست از کار برندارید و امید خود را از دست ندهید.

مداوم بودن تولید محتوا و بازاریابی و فروش یک چرخه است که هیچوقت پایان ندارد.در تولید محتوای ارزشمند و برندسازی و بازاریابی و فروش پیگیر و جدی باشید.

 

هر یک از سرفصل های فوق بسیار گسترده و علمی است که کم کم در بخش کسب و کار سایت مامی دستسازه به آن میپردازیم تا کم کم کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده و بیزینس موفقی داشته باشید.

به نظر شما از دلایل موفق نبودن در اینستاگرام و شکست خورد کسب و کارهای آنلاین چیست؟نظراتتان را برایمان کامنت کنید و از ایده های پیج اینستاگرام مامی دستسازه برای خلق یک کسب و کار آنلاین و زنانه و خانگی استفاده ببرید.

اگر میخواهید به آموزش های قبلی کسب و کار و راه اندازی مشاغل خانگی دسترسی پیدا کنید اینجا را کلیک کنید.

image

۲ سال پیش کسب و کار

#اینستاگارم_مارکتینگ کسب_کار_آنلاین#سمیه_آقاجانی#رقیه_آقاجانی کسب_درآمد_اینستاگرام پیج_موفق چرا_فروش_ندارم کسب_کار_خانگی

۱ نفر پسندیده است